Сред техническите иновации, определили мястото на бранда сред лидерите в света, определено си заслужава да отбележим някои. Двигател с механично впръскване на бензин (1975); петцилиндров бензинов двигател с вътрешно горене (1977); quattro (1980); първият германски автомобилен производител с разрешение за производство на автомобили с катализатор (1983); напълно поцинковани купета с 6 години гаранция срещу корозия (днес 12 г.), както и алтернативата на въздушните възглавници технологията procon-ten (1986). И още – изключителна аеродинамика, разширена употреба на бензиновите турбодвигатели, разработването на икономични дизелови двигатели с директно впръскване, алуминиева конструкция, хибридни возила, осем и 12-цилиндрови двигатели – трудно е да изредим всички иновации, документиращи мястото на бранда сред топ производителите на премиум автомобили.

Автор: Диляна Соколова

Трябва да влезете, за да публикувате коментар.